Serviceavtale
En serviceavtale skal sikre optimal- og problemfri drift av din AV-løsning.
Velg den serviceavtalen som passer best:
Alle våre servicenivåer inkluderer faste avtalte servicebesøk.​
​
Preventiv service
Ved hvert besøk vil en av våre eksperter utføre følgende:​
-
Komplett gjennomgang av hele anlegget. ​
-
Kontroll og etterjustering av alt utstyr og komponenter. ​
-
Funksjonstest og tilstandsvurdering. ​
-
Nødvendige firmwareoppdateringer kontrolleres og utføres minimum hvert andre år. ​
-
Detaljert tilstandsrapport utformes, og presenteres for kundens kontaktperson.​
Fjernservice
En moderne AV-løsning består av en rekke enheter som kobles sammen gjennom en- eller flere styringsenheter. Disse enhetene er alltid på nett, og programvareteknologien for å overvåke og utføre fjernservice har gjort kvantesprang de siste årene.
Vi i abc ligger i forkant av utviklingen, og har allerede tatt i bruk både egenutviklede løsninger og tredjepartsløsninger som Crestron® XIO-cloud™ markedets mest avanserte remote-styringssystem.
Uavhengig av hvilke produkter systemet er tilkoblet, vil det bidra til å:
-
Redusere feil generelt
-
Oppdage eventuelle fremtidige feil – før de oppstår
-
Redusere behovet for AV- og IT kompetanse hos kunde
-
Redusere behovet for reise og oppmøte, som igjen:
-
Reduserer kostnad for kunde og leverandør
-
Reduserer miljøbelastningen og CO2 avtrykket
-
-
Ved kompliserte utfordringer; minimere tiden det tar før eksperten er «tilstede» hos kunde
Avhengig av den tekniske løsningen og deres forventninger til service, tilbyr vi flere servicenivåer
Gull-service
..
Sølv-service
..
Bronsje-service
..
Utrykning
Alle våre servicenivåer inkluderer support, utbedring og oppmøte ved behov. Enhver servicehenvendelse på telefon, mail eller chat kartlegges og vurderes for raskes mulig problemløsing.
​
1. Førstelinje support
2. Ekspertsupport
3. Utrykning